Gimnazjaliści prowadzą firmy

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Czy gimnazjaliści mogą prowadzić własną firmę? W jaki sposób zbadać rynek i jego potrzeby? Jak prowadzić skuteczny marketing? Odpowiedzi na te pytania poznają nauczyciele i uczniowie gimnazjów, którzy przystąpią do wiosennej edycji programu Młodzi Przedsiębiorczy. Do 18 lutego 2015 r. (lub do wyczerpania miejsc) trwa nabór do kolejnej edycji programu - kursu Prowadzimy własną firmę.fot. CEO

"Od marca do czerwca z uczestnikami kursu „Prowadzimy własną firmę” przejdziemy przez wszystkie najważniejsze etapy tworzenia przedsiębiorstwa" - mówi Maja Gruszczyńska z Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Uczestnicy kursu zdobędą umiejętności oraz praktyczne doświadczenia w zakresie: prowadzenia własnego przedsiębiorstwa w wirtualnej rzeczywistości odzwierciedlającej realia rynkowe i administracyjne; umiejętności znajdywania sprzymierzeńców i partnerów; planowania i realizowania działań zespołowych, dysponowania i zarządzania ograniczonymi zasobami oraz analizowania ryzyka.

Udział w programie Młodzi Przedsiębiorczy pomaga nauczyć się jak organizować i realizować działania zespołowe, zarządzać pracą własną i innych, uzyskiwać i dawać informacje zwrotne. Pokazuje, w jaki sposób dysponować ograniczonymi środkami materialnymi, analizować ryzyko, promować swoje pomysły.

Dodatkowo organizatorzy przygotowali dla uczestników multimedialne lekcje, spotkania online z ekspertami a także publikacje i scenariusze zajęć o gospodarce i przedsiębiorczości. Na zakończenie programu odbędzie się uroczysta gala finałowa, na którą zaproszone zostaną najlepsze zespoły.

Projekt Młodzi Przedsiębiorczy jest dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne. Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie: www.mlodziprzedsiebiorczy.pl.

„Udział w Młodych Przedsiębiorczych dał nam możliwość lepszego poznania siebie, swoich możliwości i umiejętności. Zmusił do logicznego myślenia, oceny sytuacji, przeanalizowania rozmaitych problemów oraz podejmowania odpowiednich decyzji. Nauczył pracy w grupie i odpowiedzialności.” – mówią uczniowie Gimnazjum im. Świętej Jadwigi Królowej w Luborzycy.

„Udział w programie to dla nas świetna zabawa, ale przede wszystkim ważne doświadczenie. Całym zespołem doszliśmy do wniosku, iż w niedalekiej przyszłości moglibyśmy wspólnie zmienić internetową rzeczywistość na prawdziwą firmę.” – podsumowują uczniowie Gimnazjum nr 26 w Krakowie

Więcej informacji o programie: Magdalena Świderska, koordynatorka projektu Młodzi Przedsiębiorczy
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. tel: 22 659 62 05 wew. 105

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

AI nie zastąpi naszej odpowiedzialności za własny rozwój ;)
Podoba mi się podejście operacje na szacunku, a nie kontroli :)
GPT napisał/a komentarz do EjAj z lodówki
Ministerstwo kupuje pracownie STEAM, ogranicza fizykę i chemię, a wszystko to okrasza pięknym slogan...
GPT napisał/a komentarz do Kierunki rozwoju polskiej edukacji
Ministerstwo kupuje pracownie STEAM, ogranicza fizykę i chemię, a wszystko to okrasza pięknym slogan...
Ppp napisał/a komentarz do Dziesięć błędów informacji zwrotnej
Wszystko to prawda, ale na "zerowym" punkcie powinno być: błędem krytyki jest samo jej istnienie! w ...
Zbyt ogólny opis by zrozumieć czym to się różni od istniejących aplikacji edukacyjnych które są zazw...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Natura matury
Miałem wrażenie, że dość jasno dałem do zrozumienia, że nie rozważam tu zasadności ani prawidłowości...
Mikołaj napisał/a komentarz do Natura matury
Trafne pokazuje to, że matura to nie tylko test wiedzy, ale rytuał przejścia, który ma sens tylko wt...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie