Moje Stypendium - Opowieści stypendialne

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Doświadczenia życiowe i zawodowe, które zbieramy podczas wyjazdów stypendialnych, podobnie jak przy okazji staży, praktyk, spotkań, organizacji projektów, mogą przyczynić się do rozwoju wielu umiejętności, a także dać nam większą pewność siebie i odporność psychiczną. Warto dzielić się swoimi spostrzeżeniami i radami, aby i inni uczący się mogli lepiej wykorzystać czas stypendium.photo:sxc.hu

Jeszcze tylko przez niecały miesiąc stypendyści programów z całej Polski mogą nadsyłać swoje zgłoszenia na konkurs „Opowieści stypendialne”. Zadaniem uczestników Konkursu jest podzielenie się historiami, doświadczeniami i wspomnieniami z bycia stypendystą, pokazanie tego, jakie możliwości dało im stypendium i jak je wykorzystali. Historia może być bardzo prosta – np. o tym, że dzięki stypendium możliwe było rozpoczęcie studiów w większym mieście, zdobycie pracy w dużej firmie itp. Prace konkursowe mogą też opowiadać o pasji lub talencie który rozwinął się dzięki wsparciu stypendialnemu.

Swoją stypendialną opowieść można stworzyć pisząc felieton, kręcąc filmik, robiąc zdjęcia, prowadząc blog lub fotoblog. Wiele osób wyjeżdżając na stypendium zagraniczne zaczyna prowadzić bloga dla swoich znajomych i rodziny – takie prace również mogą zgłosić do Konkursu.
Prace finalistów Konkursu „Moje Stypendium – Opowieści Stypendialne" zostaną zaprezentowane na portalu www.mojestypendium.pl, gdzie Internauci w głosowaniu wybiorą ich zdaniem najlepsze. Na zwycięzców czekają tablety multimedialne i inne nagrody rzeczowe.

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 10 września 2012 r.

Konkurs jest adresowany do byłych i obecnych stypendystów, krajowych i zagranicznych programów stypendialnych. Do Konkursu można nadsyłać prace indywidualnie lub zespołowo (nie więcej niż 3 osoby w zespole).

Organizatorami Konkursu są Fundacja Orange i Fundacja Dobra Sieć.

Więcej informacji na temat Konkursu znajduje się na stronie www.mojestypendium.pl lub pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Kinga napisał/a komentarz do Nauczyciele – luka pokoleniowa
To prawda. Bardzo dobry artykuł. Młodzi nauczyciele w polskich szkołach są niemile widziani, a jeśli...
Ppp napisał/a komentarz do Polacy coraz bardziej obojętni na ekologię?
Co w tym dziwnego? Ekologia musi być wprowadzana w życie tak, by była dla ludzi prosta, tania i nie ...
Ppp napisał/a komentarz do Nauka języka obcego w polskich szkołach
Czyli nic się nie zmieniło, odkąd przestałem chodzić do szkoły - ta nadal uczy gramatyki i słówek, o...
Ppp napisał/a komentarz do Odciążenie uczniów od myślenia?
Wystarczy nie oduczać myślenia i zadawania pytań - to jednak zadanie dla podstawówek. Jeśli uczeń zg...
Stanisław Zbigniew Czachorowski napisał/a komentarz do Dawanie uczniom sensownych wyborów
Poczucie sprawstwa jest ważne. Gdy daję studentom możliwość wyboru czasem są zaskoczeni. Pozytywnie....
Stanisław Zbigniew Czachorowski napisał/a komentarz do Pomysły na efektywne i wartościowe kończenie nauki w roku szkolnym
Przydatne pomysły, niektóre stosuję, inne dopiero wypróbuję. Na studentach. Mam na myśli wszystkie t...
Ppp napisał/a komentarz do Dawanie uczniom sensownych wyborów
Dobre chęci, jak widzę, są - problem w tym, że o wszystkim WAŻNYM decyduje MEN, o mniej ważnych dyre...
Jan Soliwoda napisał/a komentarz do Po wyborach. Co dalej z polską edukacją?
2,5 milionowa Warszawa (podobnie Kraków i inne duże metropolie) miała ponad 80-procentową frekwencję...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie