Zasiądź w filmowym jury!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Wszyscy, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji konkursu na etiudę filmową organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach programu Filmoteka Szkolna Akcja! udowodnii, że młodzi ludzie potrafią z pasją opowiadać o ważnych dla nich sprawach. Teraz pora na werdykt internautów. Poczujcie się jak prawdziwi znawcy kina i krytycy filmowi. Obejrzyjcie, przeczytajcie, wybierzcie swoje typy i głosujcie. Do kogo powędruje nagroda specjalna? Głosowanie trwa do 29.03 do godz 23:00.sxc.hu

Na Konkurs Filmoteki szkolnej Akcja ! napłynęły dokumenty, animacje i filmy fabularne - ale nie tylko formy były różnorodne, tegoroczne prace,  to również bogactwo podejmowanych tematów. Tak jak młodzi reżyserzy, tak i początkujący krytycy dali z siebie wszystko. Napisać recenzję filmu, tak by pokazać własny styl i pomysł na tekst nie jest łatwo, nie zniechęciło to jednak prawdziwych kinomaniaków.

Z 60 nadesłanych filmów jury w składzie: Kinga Gałuszka- Polski Instytut Sztuki Filmowej, Grzegorz Emmanuel - aktor i mentor Filmotekowych kursów, Kamila Tomkiel - Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, Jakub Piątek - reżyser filmowy, koordynator programu Videonotacje i  Anna Mirska-Czerwińska - koordynatorka programu Filmoteka Szkolna Akcja!, wybrało 10 najlepszych. Na konkurs napłynęło również 80 recenzji. 10 najlepszych wyłoniło jury I stopnia składające się z koordynatorów programów kulturalnych CEO. Zwycięzcę, wybierze jury II stopnia w składzie: Błażej Hrapkowicz - laureat III nagrody w Konkursie im. Krzysztofa Mętraka. Publikuje regularnie w "Kinie" i "Stopklatce", oraz Tomasz Piętowski - dziennikarz filmowy i recenzent, który publikuje w "Stopklatce".

30 marca przyznana zostanie nagroda jury, a także specjalna nagroda CEO, wtedy też poznamy zwycięzcę internetowych głosowań. Czekamy z niecierpliwością!

Obejrzeć filmy, przeczytać recenzję i zagłosować można na stronie: https://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/oddaj-swoj-glos

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Odciążenie uczniów od myślenia?
Wystarczy nie oduczać myślenia i zadawania pytań - to jednak zadanie dla podstawówek. Jeśli uczeń zg...
Stanisław Zbigniew Czachorowski napisał/a komentarz do Dawanie uczniom sensownych wyborów
Poczucie sprawstwa jest ważne. Gdy daję studentom możliwość wyboru czasem są zaskoczeni. Pozytywnie....
Stanisław Zbigniew Czachorowski napisał/a komentarz do Pomysły na efektywne i wartościowe kończenie nauki w roku szkolnym
Przydatne pomysły, niektóre stosuję, inne dopiero wypróbuję. Na studentach. Mam na myśli wszystkie t...
Ppp napisał/a komentarz do Dawanie uczniom sensownych wyborów
Dobre chęci, jak widzę, są - problem w tym, że o wszystkim WAŻNYM decyduje MEN, o mniej ważnych dyre...
Jan Soliwoda napisał/a komentarz do Po wyborach. Co dalej z polską edukacją?
2,5 milionowa Warszawa (podobnie Kraków i inne duże metropolie) miała ponad 80-procentową frekwencję...
Sorry, ale wszystko to można sobie w... teczkę włożyć jeśli w grę wchodzi "poprawianie" ocen, a one ...
Ppp napisał/a komentarz do Napiszcie mi to pięknie!
Pisanie na klawiaturze mniej męczy ręce, oraz ułatwia pisanie dłuższych tekstów. Umożliwia tez lep...
Tomasz napisał/a komentarz do Pewna wizja edukacji w przyszłości
W dobie cyfryzacji, gdzie szkoły inwestują w najnowszy sprzęt, problemem pozostaje niedoinwestowanie...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie