Filmowa Gra Miejska 2015

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej wraz z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej zapraszają do udziału w kolejnej edycji Filmowych Gier Miejskich. W tym roku gry odbędą się 29 maja i 1 czerwca aż w 16 miastach w Polsce!fot. Centrum Edukacji Obywatelskiej

Zapraszamy zainteresowanych gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych do wspólnej, filmowej zabawy!

Filmowa Gra Miejska to interaktywny spacer po mieście śladami niezapomnianych filmów. Uczestnicy gry mają okazję do przypomnienia sobie filmowych sloganów, legendarnych bohaterów oraz ulubionych gagów. Gra jest doskonałą okazją do przyjrzenia się filmowym hitom oraz produkcjom mniej znanym.

Nie trzeba znać się na filmie, żeby wziąć udział w naszej grze. Wystarczy pozytywne nastawienie oraz chęć do przeżycia filmowej przygody. Na każdym punkcie znajdują się wskazówki, które pomogą rozwiązać zadanie. Najważniejsza i tak jest dobra zabawa!

Filmowe Gry Miejskie to wspaniała okazja, aby poznać filmowe oblicze miasta. W tym roku odwiedzimy Białe Błota, Piaseczno, Kluczbork, Gorzów Wielkopolski, Gdańsk, Kielce, Rybnik, Górę, Janów Lubelski, Przemyśl, Krasnystaw, Poznań, Radom, Połczyn-Zdrój, Leszno i Olsztynek. Jak zwykle filmową trasę po mieście i zadania do wykonania przygotują uczniowie. Fabuła gry zależy od twórców, ale na pewno nie zabraknie tytułów z pakietu Filmoteki Szkolnej.

Uczestnicy i zgłoszenia Do wzięcia udziału w grach zapraszamy uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z opiekunami. Formularze zgłoszeniowe (imię i nazwisko opiekuna, nazwa szkoły, liczba uczniów) umieszczone na dole strony należy przesyłać do lokalnych liderów Filmoteki Szkolnej. Dane do kontaktu znajdą Państwo TUTAJ

Zapraszamy do śledzenia Filmowej Gry Miejskiej 2015 na Facebooku: https://www.facebook.com/FilmowaGraMiejska

Źródło: Centrum Edukacji Obywatelskiej

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Z jednej strony prawda. Z drugiej, jak ktoś ma DAR opowiadania, to nie musi się uczyć sztywnych zasa...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Raportem w płot
Dziękuję za rzeczowy komentarz. Zgadzam się, że ESOKJ (CEFR) to fundament współczesnego nauczania ję...
Nie znam n-la W-F, który nie przygotowuje się do zajęć, nie planuje swojej pracy. Powiem więcej. Nie...
Bartosz Markowicz napisał/a komentarz do Fizyka da się lubić!
Zgadzam się w pełni z przedstawioną w artykule ideą - fizyka ożywa dopiero wtedy, gdy uczniowie sami...
Wojciech napisał/a komentarz do Tabliczka mnożenia z błędem?
Świetna inicjatywa pokazująca, że edukacja nie musi być sztywna i bezduszna. Uczenie się poprzez błę...
Szkoła jest elementem całej konstrukcji, wpięta i zintegrowana z całą strukturą społeczną, demografi...
Jan napisał/a komentarz do Raportem w płot
Zawsze myślałem że nauczanie języków obcych w całej Europie opiera się na ESOKJ, czyli Europejskim S...
Niestety system edukacji w Polsce musi się zmienić żeby można mówić o jakimkolwiek budowaniu marki.....

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie