Nakręć się!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej zapraszają młodzież szkół ponadpodstawowych do udziału w konkursie filmowym Filmoteki Szkolnej „Nakręć się!”. Termin nadsyłania prac mija 15 stycznia 2013 roku.(CC-BY) CEO

Kamerą nie tylko rejestrujemy codzienność, za jej pomocą możemy opowiadać historie, zwrócić uwagę innych na ważne dla nas sprawy. Tworząc własne filmy ale i interpretując obrazy innych reżyserów - dostrzegamy więcej i uczymy się czegoś nowego o sobie i otaczających nas ludziach. 

Na filmowy Konkurs Filmoteki Szkolnej już od trzech lat napływają prace tych spośród młodych reżyserów, którzy zdobyli się na odwagę by podzielić się swoimi pomysłami i doświadczeniami.

Do 15 stycznia czekamy na kolejne prace młodzieży - osobiste wypowiedzi - recenzje i etiudy filmowe inspirowane filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej. Nawiązania mogą być bardzo różne, może tu chodzić o inspirację tematem, klimatem, osobą reżysera, a nawet specyficzną formą. Zachęcamy do niczym nieograniczonych twórczych działań. Najważniejszy jest pomysł i zaangażowanie! Wszelkie plagiaty zabronione.

Dla zwycięzców przygotowane są atrakcyjne nagrody (programy do montażu, publikacje o tematyce filmowej, pakiety filmów polskich). Dodatkowo najlepsze filmy będą miały swoją premierę kinową w czasie Festiwalu Filmoteki Szkolnej oraz zostaną wydane na płycie DVD, a najlepsza recenzja zostanie opublikowana na stronie internetowej programu.

Aby zgłosić swój udział w konkursie należy wypełnić do 15 stycznia 2013 r. elektroniczny formularz zgłoszenia dostępny na stronie http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/konkurs-filmowy-filmoteki-szkolnej.

Szczegółowe informacje i regulaminy konkursów dostępne są na stronie: http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/konkurs-filmowy-filmoteki-szkolnej.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Czy sztuczna inteligencja osłabia nasze kompetencje?
W jakimś stopniu na pewno osłabia. Uzależnia. Tak integrujemy się w większy system. Podobnie jest w ...
AI nie zastąpi naszej odpowiedzialności za własny rozwój ;)
Podoba mi się podejście operacje na szacunku, a nie kontroli :)
GPT napisał/a komentarz do EjAj z lodówki
Ministerstwo kupuje pracownie STEAM, ogranicza fizykę i chemię, a wszystko to okrasza pięknym slogan...
GPT napisał/a komentarz do Kierunki rozwoju polskiej edukacji
Ministerstwo kupuje pracownie STEAM, ogranicza fizykę i chemię, a wszystko to okrasza pięknym slogan...
Ppp napisał/a komentarz do Dziesięć błędów informacji zwrotnej
Wszystko to prawda, ale na "zerowym" punkcie powinno być: błędem krytyki jest samo jej istnienie! w ...
Zbyt ogólny opis by zrozumieć czym to się różni od istniejących aplikacji edukacyjnych które są zazw...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Natura matury
Miałem wrażenie, że dość jasno dałem do zrozumienia, że nie rozważam tu zasadności ani prawidłowości...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie